İçeriğe geç

Sevgilimle hayatımız- Masumluktan günahkarlığa (2)

Kategori: Genel

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Sevgilimle hayatımız- Masumluktan günahkarlığa (2)
Selam arkadaşlar, önceki kaldığımız yerden devam ediyoruz…

Evdeki böcek terörü yüzünden üç kişi aynı yatağı paylaşmıştık, O gece beni derinden etkileyen şey Cansu’nun bembeyaz göğüslerini görmek olmuştu. Aklıma türlü sapkınlıklar gelmedi değil ancak sapık bir insan değilim arkamı dönüp uyudum mecburen. Sabah 9 gibi falan ilk uyanan ben olmuştum. Merve’nin yüzü bana dönük , Cansu’nun da götü dönüktü. Merveyi uyandırdım , oda Cansu’yu dürttü . Tekrardan rahatsız ettim kusura bakmayın fasılları falan filan derken zaman geçti aradan bir kaç hafta, Bi gece kulübüne gitmeye plan yapmıştık . Yaşadığımız şehirde hep gençlerin gittiği belli mekanlar var oraya gitmek için sözleşti. Merve , Cansu bir de Cansu’nun flörtü gelecekti.(Arkadaşlar bu arada anlattığım hikaye kız arkadaşımla olanlar değil daha çok başkalarıyla alakalı) Cuma akşam 22.00 gibi falan biz mekana gittik, gittiğimiz mekanın en üst katı açık hava yarım teras gibi. Dj moddan moda geçerek dans edenleri coştururken biz de içkilerimizi içiyoruz. Cansu’nun flörtü olan çocukta gelmiş, görünce dedim bu çocuk süt kuzusu Cansuyu sikemez 😀 . Biralar içildi, votkalar içildi falan derken dans ediyoruz bir taraftan da . Biz Merve’yle her şeyi yaşadığımız için kendi aramızda rahatız, erotik danslar yapıyor kız arkadaşım bana arada karşı tarafta duran Cansuyla flörtüne bakıyorum daha tam açılamamışlar. Ama biliyorum ki Cansu bir açılırsa kimse onu tutamaz. Saat 00.00 falan oldu artık iyice kıvama geldik alkol kafaya girmeye başladı dolayısı ile bir gevşeme ve rahatlık oldu. Biz kendimizi piste attık dans ediyoruz. Pist dediğim yerde bistroların olmadığı 10 15 metrekarelik bir alan. Cansunun flörtü uttanmış biraz gelmedi, biz üçümüz gayet samimi bir şekilde dans ediyoruz, Merve bana twerk falan yapıyor ama benim gözüm Cansu’da. Geçen gece gördüğüm memeleri geliyor aklıma. Merve ben tuvalete gidicem dedi, biz Cansuyla o ara yaşnız kaldık, etrafta kalabalık olduğu için flörtünün olduğu masa görünmüyor zaten. Normal arkadaşça dans ediyoruz alkolün verdiği samimiyet var tabi, Cansu pis pis bakıp gülümsedi bi ara. O anda farklı bir elektriklenme oldu aramızda, piste gelen 6 7 kişi daha oldu o ara biz mecburen biraz daha yakınlaştık. Karşı karşıya dans ediyoruz daha Merve gideli 20 saniye anca oldu ya da olmadı. Cansu’da ateş ediyor, mini kot şort giymiş, üzerinde beyaz bir ince sweatshirt var. Biz giderek yakınlaşmaya başladık benim elim beline gitti Cansu’nun, daha sonra bacakar birbirimizin arasında gelecek şekilde dans etmeye başladık, baçata gibi tasvir edebilirim. Dizler kırılıp eğildikçe benim dizim Cansu’nun bacak arasına temas ediyor, iş raydan çıktı çıkacak. Cansu elini boynuma koydu , tırnağıyla ince bir şekilde çizer gibi yaptı müzik ritmine uygun bir şekilde, giderecek işler çığırından çıkmaya başladı. Lan dudağından öpsem ne olur acaba diye düşünüyorum içimden, tam bunları düşünürken uzaktan Merve’yi gördüm. Dedim tam sırasıydı amına koyayım. Şurada ev arkadaşını sikecez belki sen kalkmış tuvaletten niye dönüyorsun hemen 😀 o gece üçe kadar falan takıldık dışarıda ama pek bir şey olmadı tabi Cansuyla. Cansunun flörtü gece otobüsü var ona bindirdik, bizde taksiye bindik kızların evine doğru gidecez. Üçümüzde arkaya oturduk, ben ortadayım kızlarda yanımda, Merve baya uyuyacak gibi oldu, kafasını omzuma koydu Aşkım uyursam gelince uyandır beni tamam mı? deyip sızdı. Biz kaldık Cansuyla baş başa tabi bir de taksici var, ama onu sikleyen yok tabi . Cansuda kafasını omzuma koydu , sarılır gibi tuhaf bir şey oldu. Sağ tarafımda cansu vardı. Dolayısıyla taksici dikiz aynasından orayı göremiyordu. Cansu uyur gibiydi ama kafasını biraz omzumun gerisine atmış, dudaklarımı boynuma değiyordu. Durum çok sıkıntılı çünkü yanlış bi olay olursa hem bnim kız arkadaşım beni terkeder, hem de onların ev arkadaşlığı biter. O yüzden yanlış bir hareket üç kişinin de mutsuz olmasıyla sonuçlanabilir. Aklımdan bu düşünceler geçerken taksici geldiğimizi söyledi, Merve baya uyur haldeydi, Cansu kafasını kaldırdı hemen. Merve’nin koluna girdim , eve doğru gittik…..

devamı gelecek…

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

kurtköy escort ısparta escort trabzon escort ardahan escort balıkesir escort kayseri escort edirne escort çorlu escort kastamonu escort ığdır escort konya escort porno izle sports betting bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri canlı bahis porno izle erdemli escort sakarya escort sakarya escort webmaster forum niğde escort ödemiş escort ordu escort osmaniye escort pendik escort sakarya escort atakum escort samsun escort sincan escort sinop escort hd porno izmir escort bayan serdivan travesti